FAQ

Ofte stillede spørgsmål

 

1. Er der garanti på mit armbånd?

Ja, hvis der viser sig, at være en fejl eller mangel ved dit armbånd i de første to år efter købet, løser vi naturligvis problemet uden udgifter og unødigt besvær for dig.

2. Hvordan sender I min ordre?

Vi sender din ordre med "dag-til-dag"-levering via Post Danmark, i en fin æske, i en boblekuvert - så armbåndet ikke kommer til skade under forsendelsen. Når vi har sendt ordren, får du besked om det via mail.

3. Inkfish betaler fragten - så du ikke bliver overrasket ved kassen

Vi har besluttet os for, at det er nemmere for alle, hvis fragten indgår i prisen - så koster dit armbånd det, der fremgår af webshoppen - og ikke mere fordi du også gerne vil have det leveret til døren.

4. Hvor lang tid går der, før I sender min ordre?

Vi gør alt hvad vi kan for, at få sendt din ordre til dig så hurtigt som muligt. Derfor bestræber vi os på at sende din ordre indenfor et par dage, med "dag-til-dag"-levering via Post Danmark. Du vil derfor have modtage din ordre efter blot et par dage fra din bestilling - afhængig af, hvornår vi har modtaget ordren.

5. Hvordan afbestiller jeg min ordre?

Skynd dig at kontakte os her. Vi prøver at få din ordre ekspederet så hurtigt som muligt, så du ikke skal vente for længe på dit nye armbånd, men hvis du er hurtig, kan vi nok nå at stoppe ordren og tilbageføre dine penge. Hvis vi alligevel nåede at sende armbåndet inden du havde mulighed for at afbestille ordren, kan du se her, hvordan du sender armbåndet retur til os, hvorefter vi tilbagefører dine penge igen.

6. Hvordan returnerer jeg min ordre?

Du kan frit returnere dit Inkfish-armbånd i 14 dage fra købet – uanset hvad grunden måtte være. Vores eneste krav er, at armbåndet ikke har været brugt, og at indpakningen er intakt. Dette gælder dog kun køb via Inkfish’ webshop.

Fragtomkostningerne ved returnering afholdes af dig.

Hvis du ønsker at fortryde købet og tilbagelevere varen, bedes den sendt til:

Inkfish
Frederiksborgvej 66 4 tv
2400 København NV

7. Hvordan får jeg mine penge retur?

Hvis vi har givet besked om, at vi gennemfører en tilbagebetaling til dig (eksempelvis i forbindelse med returnering eller fortrydelse), gennemføres tilbagebetalingen helt automatisk - og der vil typisk gå et par dage inden tilbagebetalingen går igennem (afhængig af hvilken bank du bruger).

Hvis du ikke har modtaget tilbagebetalingen indenfor et par dage, anbefaler vi at du tjekker din bankkonto igen efter en dag eller to, idet at det kan tage nogen tid, før refusionen officielt bogføres. Dernæst kan du tage kontakt til din bank, da der ofte er nogen ekspeditionstid før tilbagebetalinger gennemføres. Hvis du har gjort alt dette, og du har stadig ikke modtaget din refusion, bedes du kontakte os på mail@inkfish.dk. 

8. Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse

Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse umiddelbart efter, at du har gennemført en handel hos Inkfish, så prøv at tjekke om mailen er røget i dit spamfilter (mappen kan hedde "Junk", "reklamer", "spam", "clutter", "uønsket post" eller tilsvarende). Hvis du heller ikke her, har modtaget en mail fra Inkfish, så tag kontakt til os her - det kan jo være, at der har indsneget sig en fejl i den emailadresse vi har fået af dig...

9. Jeg modtog et forkert armbånd

Hvis det armbånd du har modtaget var forkert, så beder vi dig tage kontakt til os her - og efterfølgende returnere armbåndet til os her:
Inkfish
Frederiksborgvej 66 4 tv
2400 København NV
Herefter sender vi det korrekte armbånd tilbage dig.

10. Der manglede et armbånd i forsendelsen

Hvis det armbånd du har modtaget var forkert, så beder vi dig tage kontakt til os her - så sender vi det armbånd til dig, som manglede i forsendelsen.

11. Hvad gør I med de oplysninger I har om mig?

Ifølge persondataloven har du ret til at blive informeret om behandlingen af personoplysninger og vi beder dig også om, at give os samtykke til, at Inkfish behandler oplysninger om dig.

Når du besøger vores hjemmeside, registrerer vores webserver automatisk din IP-adresse, den hjemmeside du besøger os fra, de sider du besøger samt dato for og varighed af dit besøg.

Vi gemmer kun de persondata, du giver til Inkfish, når du køber vores varer online, bestiller nyhedsbrev, eller opretter en profil.

Vi videregiver kun dine oplysninger til vores samarbejdspartnere, som fx fragtfirmaer, i det omfang det er nødvendigt for at ekspedere dine ordrer.

Du har ret til, ved forespørgsel, at få oplyst, hvilke oplysninger vi har registreret om dig, og gøre indsigelse mod en registrering i henhold til persondataloven. Hvis oplysningerne er forkerte, ufuldstændige eller irrelevante, har du ret til at få oplysningerne rettet eller slettet.

Hvis du vil have mere information eller ændre dine oplysninger, er du velkommen til at kontakte os på mail@inkfish.dk.

12. Hold venligst perlearmbånd fra mindre børn...

Mindre børn har meget travlt med at opdage verden - og armbånd er ingen undtagelse. Selvom kvaliteten af vores armbånd er høj, så kan ethvert armbånd gå i stykker, hvis man hiver nok i det. Derfor opfordrer vi til, at man holder armbåndene fra mindre børn, idet mange af dem består af stenperler, der kan risikere at komme galt i halsen på barnet. Det vil vi helst gerne undgå.

13. Har Inkfish-armbånd healende egenskaber?

De natursten, som vi bruger til mange af vores Inkfish-armbånd, har en stærk tilknytning til det spirituelle og til alternative behandlingsformer. Inden for hinduismen har mange af disse sten og perler en direkte forbindelse til de syv chakraer, der regulerer energifeltet omkring kroppen, der kendes som auraen. Mange af dem bruges også til malaer, som er en hinduistisk bedekrans med 108 perler.

Inkfish er ikke et spirituelt foretagende. Vi prøver ikke at fremme alternativ behandling, spiritualitet eller hinduisme. Vi har valgt de sten og perler vi bruger, fordi de er flotte, men også fordi vi tillader os at ”låne” lidt af den betydning som stenene siges at have og har været brugt til igennem årtusinder, til at fortælle historien om dig. Vi tror på, at du selv besidder alle de egenskaber, som stenene og perlerne siges at have. Derfor er de i virkeligheden mere en påmindelse om, at bruge de egenskaber, som du selv besidder. Og uanset, om du tror på stenenes og perlernes spirituelle betydning eller ej, så skader det vel ikke med en lille ”talisman” på håndleddet, vel?

Vi gør således opmærksom på, at såkaldte healende sten, perler og krystallers betydning, alene er spirituel støtte til healing – og ikke det samme som lægemidler, behandlingsmidler eller medicinsk vejledning.

14. Hvordan finder jeg den rette armbåndsstørrelse?

Et armbånd skal helst kun være 1,5 - 2 cm længere end det stramme håndledsmål. Det vil sige, hvis dit håndled måler 18 cm, så bør dit armbånd være 20 cm. På den måde er det ikke for stramt, men heller ikke for løst. Klik her, for at læse mere om at finde den rette størrelse på dit armbånd.

15. Kan jeg få lavet et armbånd i en speciel størrelse?

Hvis du ikke kan finde den rette størrelse som standard, så kan du blot lægge et armbånd i kurven - og tilføje en besked til os i betalingsmodulet. Du er også velkommen til at kontakte os her.